| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
TROCADERO Star-Friend

|
Skrivet: Fre Aug 31, 2007 8:15 pm Ämne: Gympan? |
|
|
hur är intresset egentligen? hur många kan och vill vara med? och vilken gympa ska vi hyra?
jag är iaf råpeppad att ha en tid. spelar ingen roll vart men dom flesta är ju bosatta i staaan nu så det skulle ju vara lite bättre för många, sen kanske lättare att fixa folk om vi är lite. _________________ Om grodan hade vingar skulle den inte slå röven när den hoppar.
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination |
|
Till överst på sidan |
|
 |
-Slitsher- skrivkramp?

|
Skrivet: Lör Sep 01, 2007 2:29 pm Ämne: |
|
|
Jag kan och vill vara med iaf! spelar ingen roll vart det blir  |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Svullo S-crew

|
Skrivet: Lör Sep 01, 2007 4:33 pm Ämne: |
|
|
Jag både kan och vill också.. fast inte fredagar, men lördag/söndag går alldeles utmärkt  _________________ Du, jag och min gottepåse! |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Gremlin tam <Avataren hittades inte!>
|
Skrivet: Sön Sep 02, 2007 11:20 am Ämne: |
|
|
Jag är sugen jag med, spelar inte nån roll för mgi var det blir men håller med om att det kanske är enklare att ha det i stan. |
|
Till överst på sidan |
|
 |
TROCADERO Star-Friend

|
Skrivet: Sön Aug 03, 2008 10:05 pm Ämne: |
|
|
tänkte lyfta den här tråden ifall nån fortfarande är inne på forumet nu förtiden.
börjar ju lida mot hösten och ska vi köra nått i vinter så får vi kanske börja planera redan nu. _________________ Om grodan hade vingar skulle den inte slå röven när den hoppar.
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Svullo S-crew

|
Skrivet: Sön Aug 03, 2008 10:42 pm Ämne: |
|
|
Ja jag tycker absolut vi ska styra upp gympa, det vore riktigt skoj!  _________________ Du, jag och min gottepåse! |
|
Till överst på sidan |
|
 |
David S-crew

|
Skrivet: Ons Aug 06, 2008 8:13 pm Ämne: |
|
|
Jag kan säkert vara med nån gång då och då  _________________ Internationell affärsman, kulturstrateg och estradör |
|
Till överst på sidan |
|
 |
|